vineri, 8 mai 2015

SCURTISSIME (umor)

Umorul nostru cel de toate zilele


- De adevărata valoare a unui lucru îti dai seama abia dupa ce ai rămas fără el. Hârtia igienică de exemplu...
- Bărbatul este ființa, care mai degrabă ar muri pentru femeia iubită decât să traiască cu ea!
- Culmea ghinionului: Să te așezi pe o căruță cu fân și să-ți intre acul în fund!!
- Singura dată când politicienii spun adevărul este atunci când se fac mincinoşi unii pe alții!!
- Nevasta mea susține că sunt prea curios, cel putin aşa scrie în jurnalul ei secret...
- Mi-am cumpărat cel mai grozav câine de pază. De trei zile mă chinui să intru-n curte...
- Dacă beau alcool, sunt alcoolic. Dacă beau Fanta, sunt fantastic?
- Îmi taie azi unu' calea la semafor, îmi frânează în fata și apoi îmi ocupă și locul de parcare la supermarket. Colac peste pupăză, imediat dupa aia, mașina lui mi-a murdărit cheia de vopsea..
- Politța a declarat că s-au gasit arme ascunse în spatele bibliotecii din Ferentari. Localnicii sunt în stare de șoc. Nu știau că în Ferentari există bibliotecă.
- Dumnezeu a creat cerul si pamântul. Restul a fost fabricat în China...
- Unii bărbati își iubesc asa de mult femeile lor încât, pentru a nu le uza, se folosesc de femeile altora.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu